WEWNĘTRZNY SYSTEM ZAPEWNIANIA I DOSKONALENIA JAKOŚCI KSZTAŁCENIA

  • Procedury szczegółowe Wewnętrznego Systemu Zapewniania i Doskonalenia Jakości Kształcenia na WZIiM

    Aktualizacja: 7.11.2023
    Dokument do pobrania

  • Wewnętrzny System Zapewniania i Doskonalenia Jakości Kształcenia

    Wydanie 3.0 z dnia 24.02.2020

    Opracowanie:

    Dziekan dr hab. inż. Michał Kruk
    Prodziekan dr inż. Diana Dziewa-Dawidczyk
    Koordynator ds. jakości kształcenia dr inż. Alina Jóźwikowska

    Zaopiniowany przez Radę Programową Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki w dniu 24.02.2020.

    Zatwierdzony przez Dziekana dr hab. inż. Michała Kruka.

    Dokument do pobrania

  • Polityka jakości Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW w Warszawie

    Polityka jakości kształcenia Wydziału Zastosowań Informatyki i Matematyki SGGW powstała w oparciu o przepisy prawa, wewnętrzne regulacje SGGW oraz rekomendacje zawarte w Standardach i Wskazówkach dotyczących jakości kształcenia w Europejskim Obszarze Szkolnictwa Wyższego ENQA i jest zgodna ze Strategią Rozwoju Wydziału.

    Dokument do pobrania

  • Procedura zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia

    Cele procedury to:

    • stymulowanie ciągłego doskonalenia jakości kształcenia na Wydziale;
    • podnoszenie rangi pracy dydaktycznej oraz budowanie etosu nauczyciela akademickiego;
    • podnoszenie poziomu wykształcenia absolwentów Wydziału;
    • szerokie informowanie o jakości kształcenia na Wydziale.

     
    Dokument do pobrania

  • Kalendarz zapewnienia i doskonalenia jakości kształcenia

    Pomiar, analiza i ocena realizacji strategii Wydziału oraz jakości kształcenia.

    Dokument do pobrania

HISTORIA DZIAŁAŃ

  • Raport samooceny kierunku informatyka

    Raport został opracowany w związku z planowaną w 2023 r. wizytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej w celu dokonania oceny programowej na kierunku informatyka.

    Dokument do pobrania

  • Raport samooceny kierunku informatyka i ekonometria

    Raport został opracowany w 2019 r. w związku z wizytacją Polskiej Komisji Akredytacyjnej w celu dokonania oceny programowej na kierunku informatyka i ekonometria.

    Dokument do pobrania

  • Ocena programowa na kierunku informatyka 2017

    W dniach 08-09 listopada 2017 r. Polska Komisja Akredytacyjna wizytowała nasz Wydział w celu dokonania oceny programowej na kierunku informatyka.

    W wyniku oceny, dnia 25.01.2018 Polska Komisja Akredytacyjna przyznała kierunkowi studiów informatyka ocenę pozytywną.

    Ocena pozytywna była wynikiem spełnienia „w pełni”* następujących kryteriów oceny programowej na kierunku informatyka:

    • Koncepcja kształcenia i jej zgodność z misją oraz strategią uczelni,
    • Program kształcenia oraz możliwość osiągnięcia zakładanych efektów kształcenia,
    • Skuteczność wewnętrznego systemu zapewnienia jakości kształcenia,
    • Kadra prowadząca proces kształcenia,
    • Współpraca z otoczeniem społeczno-gospodarczym w procesie kształcenia,
    • Umiędzynarodowienie procesu kształcenia,
    • Infrastruktura wykorzystywana w procesie kształcenia,
    • Opieka nad studentami oraz wsparcie w procesie uczenia się i osiągania efektów kształcenia.

     
    * spełnienie kryteriów oceny programowej oceniane było w pięciostopniowej skali: negatywnie, częściowo, zadowalająco, w pełni, wyróżniająco.

  • Ocena programowa na kierunku informatyka i ekonometria 2013

    W dniach 29-30 czerwca 2013 Polska Komisja Akredytacyjna wizytowała nasz Wydziału w celu dokonania oceny programowej na kierunku informatyka i ekonometria.

    W wyniku oceny, dnia 17.10.2013 Polska Komisja Akredytacyjna przyznała kierunkowi studiów informatyka i ekonometria ocenę pozytywną.

    Ocena pozytywna była wynikiem spełnienia „w pełni”* następujących kryteriów oceny programowej na kierunku informatyka i ekonometria:

    1. Koncepcja rozwoju kierunku,
    2. Cele i efekty kształcenia oraz system ich weryfikacji,
    3. Program studiów,
    4. Zasoby kadrowe,
    5. Infrastruktura dydaktyczna,
    6. Prowadzenie badań naukowych,
    7. System wsparcia studentów w procesie uczenia się,
    8. Wewnętrzny system zapewnienia jakości.

    * spełnienie kryteriów oceny programowej oceniane było w pięciostopniowej skali: niedostatecznie (2), częściowo (3), znacząco (4), w pełni (5), wyróżniająco (6).